سئو: 8 نکته کلیدی در رتبه بندی وب سایت ها در موتورهای جستجو

۱۲ آذر ۱۳۹۸
۱۱:۳۹:۲۱
عباسی
نظرات (0)

8
عنصر اصلی که نه صرفا قابلیت و امکان به کارگیری وبسایت شما را ارتقا می دهد، بلکه به بهبود مرتبه بندی جستجوگرها نیز یاری می کند در این مطلب یک‌سری مسئله از مهم‌ترین عوامل موثر در جایگاه بندی تارنما ها در موتورهای جستجو را به طور خلاصه بررسی کرده ایم .

به طور کلی موتورهای کاوش به وب وبسایت  بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد هایی جایزه می دهند که کاربرپسند هستند، به این معنی که آنها قابلیت به کار گیری بالایی دارند و یوزرها با آن تارنما ها اکثر در رابطه میباشند .

بیایید
نگاهی بیاندازیم به 8 عنصر دارای اهمیت که خیر تنها قابلیت و امکان به کار گیری وبسایت شما را ارتقا می دهد، بلکه به بهبود سکو بندی جستجوگرها هم کمک می کند:
1 .
نام دامنه و قدمت سایت: گوگل به سن دامنه اهمیت می دهد، اما میزان اهمیت آن مضاعف نمی باشد . علاوه بر سن و قدمت، دامنه هایی که با عبارات دارای اهمیت مرتبط با کار خود ابتدا می شوند نسبت به دامنه هایی که هیچ کلمه و واژه مهم در خود ندارند یا واژه و کلمه ی حیاتی شان در انتها یا اواسط دامنه است، یک سرو گردن فراتر می‌باشند .

برای مشاهده راهنمای گزینش نام دامنه اینجا کلیک نمایید .

2 .
سرعت بارگذاری صفحات اینترنت سایت موتورهای جستجو، سرعت الگوریتم بارگذاری ورقه را در الگوریتم مرتبه بندی اینترنت سایت خویش قرار می دهند .
یوزرها سایت شما را کنار گذاشتن می کنند، در صورتیکه آنها مجبور باشند یکسری ثانیه اضافی برای هر برگه برای بار گذاری منتظر بمانند . سرعت پایین وب سایت شما، تعداد صفحه ها مشاهده گردیده را کاهش می دهد و این مسئله به جایگاه بندی وب سایت شما صدمه میزند .
رویه های متعددی برای ارتقاء سرعت لود کاغذ وجود دارااست که بعضی از آنان می توانایی به شیوه پباده سازی و کدنویسی، به کار گیری از سرور و هاست مناسب، باصرفه سازی میزان تصاویر و بخش اعظمی از مورد ها دیگر اشاره کرد .

وقتی که شما محتوای مفیدی را ارائه می دهید، بازدیدکنندگان رغبت دارند وب تارنما شما را برای به کار گیری از داده ها اکثر بپیمایند .

3 .
طرح بندی و قالب بندی، طراحی ریسپانسیو قالب بندی مناسب و طرح بندی کاربر پسند می تواند به بهبود تجربه کاربر امداد نماید تا بتواند محتوای شما را به راحتی کپی و هضم کند .
قالب
بندی در کنار ساخت محتوای موءثر برای یوزرها می تواند به طور قابل توجهی به بهبود قابلیت به کارگیری از وب سایت کمک کند، در قالب بندی اینترنت سایت موار زیر را در حیث بگیرید:
از گرافیک و جور رنگ دارای ارتباط با کسب و فعالیت خود استفاده فرمائید .
(اگر وب تارنما رسمی و شرکت می خواهید از رنگبندی و گرافیک فانتزی به کار گیری ننمایید!) مسیر
دسترسی به بخش های مختلف وب سایت را برای یوزرها پیچیده نکنید! از مقدار فونت و تایپوگرافی سهل و آسان برای تلاوت استعمال نمایید .
از گزاره های کوتاه و فاصله میان خط مسافت استفاده نمایید - هیچ کس دیوار نوشته را دوست ندارد .
برای آشنایی اکثر با پباده سازی ریسپانسیو اینجا کلیک نمائید .

4 .
محتوای اینترنت سایت محتوای وب سایت شما، راننده جایگاه بندی در موتور کاوش می‌باشد و هیچ جایگزینی برای محتوای خوب وجود ندارد . محتوایی که به طور مختص برای کاربر ساخت می شود، ترافیک وبسایت را افزایش داده و باعث افزایش اعتبار و ارتباط تارنما شما می شود .

مدام بهترین محتوا و مطالب را برای کاربر، خیر برای موتور جستجو بنویسید .

5 .
بروزرسانی اینترنت وبسایت به فیس مستمر تولید محتوای به روز به طور منظم، به عنوان یک عدد از مهم ترین شاخص های افزایش مرتبه وب سایت در موتورهای کاوش به حساب می آید، براین اساس مطمئن شوید که مدام اینترنت وبسایت خویش را بروز نگه دارید .

12
نکته با اهمیت برای تولید محتوای اینترنت سایت
6 .
لینک و پیوند های داخلی و خارجی در متن تعداد لینک و پیوند های داخلی در یک کاغذ نشان دهنده اهمیت دارای ارتباط بودن آن به بقیه صفحه ها وب سایت میباشد . پیوند دهی داخلی از کاغذ ای به سایر صفحه ها تارنما در سئو اهمیت داراست چون موجب رابطه صفحه ها به یکدیگر و ارتقاء ماندگاری و پیمایش کاربر در سایت می باشد .

بر مبنا یافته های وبسایت MOZ، موتورهای کاوشگر ممکن است از محتوای سایتی که شما به آن لینک داده اید به عنوان سگینال برای یافتن موضوع سایت شما به کارگیری کند . البته توصیه ما این است که در استعمال از لینک های خروجی زیاده روی نکنید .

7 .
محاسبه پیوند های شکسته و خراب پیوند های وخیم و شکسته (به اصطلاح لینک و پیوند هایی که به صفحه ها غیر فعال لینک و پیوند داده گردیده اند و کاربر با کلیک بر روی آن با ارور مواجه می شود .) تاثیر منفی بر روی اینترنت وبسایت شما دارند . موتورهای کاوش با مشاهده لینک های خراب، اینترنت وب سایت مسئله حیث را وب سایتی دیرین که بروزرسانی نمی شوند و رها شده است، تلقی می کنند .
سفارش ما این است با به کارگیری از ابزارهای بدون پول که در وب وجود دارند، به طور منظم صفحه های وب وب سایت خویش را آنالیز فرمائید تا از وجود لینک های شکسته و حاد با خبر گردیده و آن ها را تصحیح نمائید .

به
تیتر نمونه با به کارگیری از پیوند پایین می توانید اینترنت سایت خود را برای لینک و پیوند های شکسته و وخیم آنالیز نمایید: https://www .deadlinkchecker .com

8 .
وارد کردن alt برای تصاویر مدام رسانه های تصویری خویش را با به کار گیری از برچسب های ALT یا توصیف نوشته جایگزین توصیف فرمایید . آنان موتورهای کاوش را توانمند می سازند صفحه شما را پیدا کنند، که دوچندان اصلی میباشد . (برای این زمینه می توانید از طراح وبسایت خویش کمک بگیرید .)

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

استفاده از عبارات منظم در PHP

۱۰ آذر ۱۳۹۸
۰۹:۰۴:۲۲
عباسی
نظرات (0)

لیترال
ها ساده‌ترین دسته لغت ها منظم (regular expressions)، منطبق با لیترال‌هاست . اگرچه این نوع عبارات دوچندان ساده هستند، البته بسیار حاذق و کاربردی نیز به شمار میروند .
برای نمونه، عبارت منظم زیر بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد با لغت ها لیترال همخوانی خواهد داشت:
pattern
: /yaba daba/
test
: “I have no idea why I chose yaba daba in the regular expression pattern” کاراکترهای "/" نشان دهنده ابتدا و انتهای یک الگوی منظم هست . در مثال بالا، یک مطابقت وجود داراست البته با الگوی /Yaba Daba/ ، به استدلال کوچکی و بزرگی حروف هیچ مطابقتی وجود ندارد .

کاراکترهای
ابرداده درعبارات منظم از کاراکترهای خاصی به کار گیری میشود که در جدول زیر آنان را معرفی کردیم .

کاراکترهای
متا توضیح

this is the escape character used for several things ^ refers
to the start of the string $ refers
to the end of the string . powerful
match any character except newlines [ begin
a character class ] end
a character class | the
pipe is for alternation – basically an ‘or’ ( start
a capture group ) end
a capture group ? several
uses – mostly with capture groups * match
zero or more + match
1 or more { begin
a number range match } end
begin a number range match کلاس
کاراکترها در کلمات منظم در لغت ها منظم ممکن می‌باشد شما از تیم کاراکترهای مختلفی استفاده نمایید .
برای مثال، عبارت تحت را در نظر بگیرید:
/{[a-z
]*}/ کاراکتر ] ، نشان دهنده تعریف بک مجموعه است، a-z با تمامی حروف الفبایی کوچک همخوانی داراست . سپس یک کاراکتر فاصله داریم و در نهایت، این گروه کاراکتر با ] بسته می‌شود .

کلاس
کاراکترها در کلمه ها منظم
اعداد،
کاراکترهای حرفی و فاصله در کلمه ها منظم، کلاس‌هایی برای کاراکترهای عددی، حرفی و فاصله توصیف شده می‌باشد که به ترتیب با d w و s می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید .

کلاسهای
استاندار در لغات منظم

مورد ها در کلمه ها منظم در لغت ها منظم، شما می توانید چندین گزینه برای منطبق تعیین فرمائید . همانند برنامه نویسی که شروط را با متصل کننده or با نیز مخلوط می‌کنیم، در لغت ها منظم نیز میتوانیم چند عبارت را معین کنیم و در صورتی که هر یک از آن ها در عبارت مور تست وجود داشت، آن عبارت انتخاب شود . الگوی پایین با هر یک از لغات "ha" ،"we" و "to" هم خوانی پیدا می‌نماید .

انتخاب
چندین آیتم در لغات منظم
کاراکتر
دات و ستاره کاراکتر . به مضمون‌ همخوانی با هر کاراکتر و * به مفهوم هر یکسری بار تکرار کاراکترهای موردنظر میباشد . مخلوط این دو کاراکتر به فیس .* به این معنی هست که هر کاراکتر و به هر تعداد می تواند تکرار شود .

کاراکترهای
دات و ستاره

مطابقت و همخوانی حریصانه مفهوم انطباق حریصانه، به این مضمون‌ می باشد که الگوی توصیف شده به وسیله شما با نوشته موردنظر مقایسه میگردد و تمام بخش‌های مطابقت و همخوانی شناسایی و گزارش می گردند .
برای مثال، w راه و روش حریصانه دارد:
خط مش
حریصانه
این شیوه در پیش‌روی شیوه تنبل قرار دارااست .
برای غیرفعال کردن شیوه حریصانه، می توانید از کاراکتر ? به فیس /w?/ به کار گیری کنید:
رویه
تنبل عبارت منظم
جستجوهای
رو به عقب و رو به جلو با به کارگیری از لغات منظم، می‌توانید کاراکترهایی را معلوم نمایید و به دنبال یافتن الگوی موردنظر قبل یا آن گاه از این کاراکترها باشید .


جستجوی رو به جلو مثبت در این جور الگو، مقدمه یک الگوی مختص را در عبارت موردنظر دمی‌یابد . عبارت پیدا گردیده در صورتی پذیرفته می‌شود که الگوی دیگری پس از آن وجود داشته باشد . الگوی زیر، هر دنباله سه حرفی را پیدا می‌نماید .

دنباله
سه حرفی
الگوی


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

تقویت مقالات جدید با لینک سازی داخلی

۹ آذر ۱۳۹۸
۰۲:۳۱:۲۴
عباسی
نظرات (0)

پیوند سازی داخلی بهترین و ایمن ترین منش برای تقویت یک کاغذ از سایت و بهبود مقام آن در نتایج کاوش میباشد .

بسیاری از وبسایت های اینترنتی با توجه به میزان  بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد رقابت و سختی کلمات دارای اهمیت هدف نیازی به پیوند سازی خارجی نداشته و با رعایت استانداردهای سئو تکنیکال، ارائه محتوای با کیفیت و توجه به پیوند سازی داخلی می توانند مقام قابل قبولی در نتایج کاوش داشته باشند .

ربات های گوگل برای فهم و شعور رابطه موضوعی صفحات و تشخیص اندازه اهمیت و اعتبار صفحه ها از لینک و پیوند ها استفاده می کنند .
زمانیکه ربات ها وارد یکی از صفحه ها سایت شما می شوند همگی لینک و پیوند های قرار گرفته در آن صفحه را بررسی کرده و ارزش و اعتبار آن ها را با اعتنا به متن پیوند شده (Anchor Text) ارتقاء ارائه میکنند .

معمولا زمانیکه یک محتوای نو را به وب سایت اضافه میکنیم عملکرد می‌کنیم تا با پیوند دادن به مقاله‌ها کهن تر یا صفحه های با ارزش وبسایت به رویش منزلت آن ها هم کمک کنیم البته این مقالات نو نیز مستمند لینک و پیوند سازی و ارتقاء اعتبار می باشند .
برای آن‌ها چه رویکرد حلی وجود دارد؟
در قبلی مطلب ای برای بهبود سئو وبسایت با استعمال از مقاله ها دیرین منتشر کرده ایم البته در این مقاله یک تکنیک دوچندان کاربردی و ولی بی آلایش را به شما معرفی میکنیم تا اقبال کسب جایگاه برای مقاله‌ها تازه سایت را افزایش دهید .

مقاله‌ها
تازه چه لینک هایی اخذ میکنند؟ با نشر هر محتوای نو در سایت عملا گوشه ای از پروسه پیوند سازی داخلی به فیس اتومات انجام می‌شود .
مهم ترین فضاهایی که مقالات نو در آن‌ها نمایش داده گردیده و پیوند سازی داخلی واقعه می افتد عبارتند از:
1-
کاغذ حیاتی سایت معمولا برگه مهم هر سایت مهم‌ترین و ارزشمندترین کاغذ از لحاظ اعتبار برای لینک و پیوند سازی داخلی است . در اکثری از وب سایت ها فضایی برای نمایش آخرین مقالات در ورقه حساس در حیث گرفته گردیده است و هر محتوای تازه به محض تکثیر یک لینک داخلی از این برگه دریافت می‌نماید .

لینک
سازی داخلی برای مقالات نو در صفحه دارای اهمیت سایت لینک و پیوند
سازی داخلی برای مقاله ها نو در کاغذ اصلی سایت
ایراد حیاتی زمانی تولید می‌گردد که با انتشار مقاله ها نو عملا این بخش به روز رسانی گردیده و پیوند داخلی به آن مطلب دیگر وجود ندارد . در سود نمی توان به تیتر یک راه و روش حل دائمی به آن نگاه کرد .

2-
صفحه ها نوع بندی یا این که برچسب هر محتوای نو شاید در یک یا این که چندین گونه و برچسب گوناگون قرار می‌گیرد . این صفحه های با دقت به لینک سازی های داخلی و خارجی معمولا بها و اهمیت زیادی داشته و تاثیر بدون واسطه بر سرعت ایندکس و افزایش اعتبار مقاله‌ها نو خواهند داشت .

قرار
گرفتن مقالات تازه در کاغذ دسته بندی و برچسب قرار
به دست آوردن مقاله‌ها جدید در صفحه گونه بندی و برچسب
صفحه ها بایگانی تعداد محدودی از مقالات جدید را سناریو ارائه میکنند و آن‌گاه از انتشار هر مقاله جدید یک عدد از موضوعات قرار گرفته در آن به صفحه دوم انتقال می یابد . مقالاتی که در اولین کاغذ آن جور یا این که برچسب می باشند بیشترین بها و اعتبار را از نظر پیوند سازی داخلی دریافت می‌کنند . پس این دور و اطراف نیز در برهه زمانی انتشار یک مطلب مضاعف اصلی است البته به مرور ارزش و تاثیر خویش را از دست می دهد .

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

تاثیر پسوند دامنه بر سئوی سایت چقدر است؟

۷ آذر ۱۳۹۸
۱۲:۲۴:۳۷
عباسی
نظرات (0)

برای اکثری از صاحبان مشاغل که قصد دارا هستند رشته خود را در جهت آنلاین شدن و تجارت الکترونیک توسعه کنند در هنگام تصویب دامنه سوال پیش میاید که چه نامی را با چه پسوندی گزینش کنیم که در بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد آتی نیاز به تغییر‌و تحول آن نباشد . برای بخش اعظمی از مشتریان وب رمز این سوال پیش می آید که تاثیر پسوند دامنه بر سئو وب تارنما چقدر می باشد؟ . در این مقاله قصد داریم به این سوالهای پاسخ دهیم .


در مقاله ها پیش به لزوم داشتن یک وب‌سایت برای معرفی کسب‌وکار پرداخته شد . همچنین گفته شد برای داشتن یک وب‌سایت موفق، ثبت یک دامنه مناسب، انتخاب هاست پر سرعت و همچنین به کار گیری از طراحان حرفه‌ای و متبحر امری انکارنشدنی میباشد . در این مطلب تلاش گردیده با معرفی پسوندهای متفاوت و تاثیر آن بر سئو سایت، به اکثری از سوال های در رابطه دسته پسوند و تفاوت‌های آنها جواب داده شود .
شاید اولی سوالی که ذهن مخاطب را به خویش معطوف میکند این باشد که دامنه چیست؟ دامنه یا این که همان دامین، اسم وب‌سایت می باشد . برای نمونه سایتی مانند www .webramz .com را در لحاظ بگیرید . وب‌رمز نام دامنه و .com پسوند دامنه می باشد . تعیین نام دامنه موضوعی شخصی بوده و هر کس می تواند مناسب با دسته کسب‌وکار خود مبادرت به انتخاب اسم دامنه کند . اما خوبتر میباشد برای انتخاب نام دامنه، از کلماتی با دیکته و تلفظ آسوده استعمال شود که در ذهن مخاطبین تصویب شود . وب‌رمز با پانزده سال سوابق در مورد طراحی وب‌سایت و خدمات‌دامنه و میزبانی‌وب، مفتخر هست به مشتریان پباده سازی وب‌سایت خود، مشاوره انتخاب نام دامنه را ارائه دهد تا نخستین قدم برای داشتن یک وب‌سایت به بهترین شکل برداشته شود .
درحال حاضر بازه زمانی تعیین پسوند مناسب برای نام انتخاب شده وب‌سایت می‌باشد . می بایست بدانید چه مدل پسوندی مطلوب کسب‌وکار شما بوده و مهمتر این که آیا پسوند دامنه بر سئو تارنما شما تاثیر میگذارد یا این که خیر .

توصیه
وب رمز: اهمیت تعیین پسوند اسم دامنه مناسب
گونه
بندی پسوندهای دامنه گونه
اول: پسونددامنه های سه رشته ی سایت Com : این پسوند مخفف commercial بوده و پرکاربردترین دامنه در عالم محسوب می شود . این دامنه برای موسسات تجاری و شرکت‌ها مناسب هستند .
Org: این دامنه مخفف organization بوده و برای سازمان‌های غیر‌انتفاعی نظیر خیریه‌ها و شرکت ها عام‌المنفعه به کارگیری می‌شود . در جمهوری اسلامی ایران از این دامنه برای سازمان‌های نیمه‌دولتی و خصوصی هم به کار گیری گردیده و محدودیتی برای ثبت این دامنه وجود ندارد .
Net : این پسوند به‌صورت پیش‌فرض برای شرکت‌های سرویس ها اینترنتی و ارائه دهندگان سرویس ها شبکه‌های کامپیوتری بوده اما سایر اشخاص و شرکت‌ها نیز از این دامنه به شکل گسترده استعمال مینمایند و این پسوند را به یک پسوند پرکاربرد تبدیل کرده‌اند . همینطور اکثری از شرکت‌ها برای جلوگیری از دسترسی رقبا به نام دامنه و همچنین توجه به برندسازی، اقدام به ثبت این پسوند در کنار سایر پسوندها می‌کنند .

دسته
دوم: top level دامنه هایtop level عمومی جدید می باشند که به خواسته رفع نبود در گزینش نام دامنه ایجاد شده‌اند . از این پسوند‌ها می‌توان به coop، aero، info، biz، name اشاره کرد .

مدل
سوم: پسوندهای منحصر یا این که Top level پسوندهای منحصر یا Top level (stLTDs) نامیده میگردند . نظیر پسوند gov که منحصر به فرد سازمان‌های دولتی میباشد .

مدل
چهارم: دامنه های دوحرفی هستند دامنه‌های دو حرفی می‌باشند که به دامنه‌های ملی دارای اسم و رسم بوده و ثبت آنان دارای حالت و مقررات آن مرزوبوم میباشد .
مانند: Ir
= Iran Cu
= China Us
= Usa Br
= Brazil Co
= Colombia
برخی از افراد تصور می‌نمایند دامنه co مخفف commercial بوده، در حالی که این دامنه جزء دامنه‌های ملی و مربوط به میهن کلمبیا می‌باشد .
دامنه‌های ملی برای تصویب دارنده حالت خاصی می باشند . برای ثبت دامنه‌های ir هم موقعیت خاصی در حیث گرفته گردیده است . برای ثبت دامنه آی‌آر در آغاز نیاز به شناسه ایرنیک خواهید داشت . برای مشاهده راهنمای چهره یی ساخت شناسه ایرنیک لطفا کلیک فرمائید .
آنگاه از ایجاد شناسه ایرنیک می‌توانید برای تصویب دامنه خویش مبادرت نمائید . دقت داشته باشید بعضا از پسوند‌های آی‌آر و همینطور بعضی از نام‌ها مستضعف ارسال مدارک می‌باشند که پس از درخواست ثبت، از طرز پست الکرونیکی اطلاع رسانی می گردد .
برای اطلاع از حالت تصویب دامنه‌های آی آر کلیک فرمائید .
تا کنون همت شد خلاصه‌ای از دسته‌بندی پسوند دامنه‌ها گفته شود . در ادامه میتوانید آمار تصویب 10 پسوند پرکاربرد در عالم را مشاهده کنید .

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

۳ درس کلیدی برای وبسایت هایی که کار می کنند

۶ آذر ۱۳۹۸
۰۴:۰۰:۵۴
عباسی
نظرات (0)

هر داستانی بازیگران خودش را دارااست . پباده سازی وبسایت هم به نظیر هر داستانی سه هنرپیشه با اهمیت داراست که هر کدامشان در روندهای طراحی وب سایت و پس از خط مش اندازی تارنما نقش های مضاعف مهمی را ایفا می نمایند ؛ این نقش ها عبارتند از : طراح سایت ، مشتری اینترنت وب سایت و کاربر وب وبسایت ولی در طراحی وب سایت هم به مثل هر داستانی باید یک روابط خاص فی مابین افراد و بازیگران وجود داشته باشد . سلسله مراتبی که  بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد انواع ترکیبات را دربرگیرنده می شود . شایان ذکر می‌باشد وقتی یک جزئی در پباده سازی وبسایت بی قضیه به عمل گرفته می شود و یا جزو مازاد به اکانت بیاید ، این ارتباط ها در گیر تزلزل خواهد شد و این اتفاق برای تارنما هایی که فعالیت می کنند چندان خوشایند نخواهد بود .
در مقاله ی حاضر یعنی «۳ درس مهم برای تارنما هایی که عمل می کنند» به آنالیز و ارائه استراتژی در خصوص زمینه ی ذکر شده خوام پرداخت
با اهمیت
آن چیزی می‌باشد که اساسی نیست!
پاراگراف کمی فلسفی به لحاظ می آید؟! ما طراحان وب سایت به چه چیز می اندیشیم؟ برای مشتری چه چیزی طراحی می کنیم؟ تابه اکنون به این نکته اعتنا کرده اید وقتی مشتری به پیشمان می آید برای طراحی اینترنت سایت در تاءمل ی این هستیم که نیازش را برطرف کنیم! در نگاه اول خیر صرفا این گذاره درست می باشد بلکه انسانی و عقلانی نیز می باشد؛ ولی به شما می گویم که این یک گذاره ی خطا میباشد . بگذارید برگردیم به آغاز و آنجایی که از بازیگران هر ماجرا حرف کردیم .
سناریو اینگونه هست :
طراح
وب وبسایت (مجری) مشتری
(کارفرما) استفاده کننده
(بازدید کننده سایت) مشتری نزد طراح اینترنت سایت می رود و درخواست پباده سازی وبسایت می دهد . طراح وبسایت برای مشتری یک سایتی با پباده سازی مخصوص و بهترین تجهیزات پباده سازی و رویه اندازی می نماید و سایت را به مشتری تحویل می دهد . مشتری وبسایت خود را آپ دیت می کند ولی کاربر یا این که به عبارتی بازدید کننده تارنما هیچگاه تبدیل به خریدار نخواهد شد . مشتری ناراضی از طراح سایت خویش نزد طراح دیگری رفته و دوباره درخواست سایت می دهد و گشوده همان سیکل باطل! اینجاست که می بایست بگویم حیاتی آن چیزی است که اصلی نیست! طراح وبسایت ، پروژه را برای مشتری خود شیوه اندازی می کند و کاری به کاربر ندارد! حتی در حالتی که نیم نگاهی به کاربران بیاندازد گشوده نیز کارایی در برطرف کردن نیازهای یوزرها نمی کند بلکه تمام سعی خود را می کند تا رضایت بدون نقص مشتری خود را کسب کند و این اصلی ترین نادرست می‌باشد . اما در باره ی رضایت مشتری هم در مقاله « آیا مدام حق با مشتری می باشد؟ » کلام کرده ام و سفارش می کنم برای صریح خیس شدن دعوا نگاهی به آن نیز بیاندازید . سفارش می کنیم قبل از جلب رضایت مشتری آغاز نگاهی به ویژگی های سرد پروژه بیاندازید و آن‌ها را به مشتری خود گوشزد کنید . مدام حق با مشتری نیست و مشتری نمیداند چه چیزی برایش خوب تر می باشد . مهمترین وظیفه ی طراح وبسایت، مشورت ی درست در مسیر برد مشتری است .

آنچه
مشتری می‌خواهد الزاماً برطرف کننده ی نیازش نیست به نظرتان چه وقتی یک تارنما صحیح عمل نمیکند؟! به حیث اینجانب هنگامی که یک طراح وبسایت، نیازهای مشتری را بالاتر از نیازهای یوزرها می داند . ممکن است پیش خود بگویید این را که در جمله بالایی توضیح دادم، البته این تفاوت داراست . مشتری نزد شما می آید و درخواست طراحی تارنما شرکتی می دهد . شما برای این‌که بگویی امکانات متعددی را در مقایسه با دیگر افراد در اختیارش قرار می دهید در لیست ماژول های تارنما ، عناوینی همچون : تقویم شمسی، گفتار روز بزرگان، ساعات دینی و . . . را معرفی می نمائید و مشتری دوچندان خوشحال و خندان از این که ماژول های فراوانی به دست آورده می‌باشد قرارداد می بندد . البته کدام یک از این ماژول ها برای خود مشتری و کاربرانش موءثر هستند؟! آیا اینها به عبارتی ویژگی های سرد نیستند که در بالا اشاره کردیم؟ آیا این مورد ها (با اعتنا به اینکه خواست مشتری ممکن می باشد باشد) برطرف کننده ی نیاز مشتری است؟! کمی درست گو باشیم؛ آنچه مشتری می خواهد الزاماً برطرف کننده ی نیازش نمیباشد و این وظیفه ی طراح وب سایت است که مشاوره ای از روی صداقت ارائه دهد .

 

ساخت
سایتی دیدنی تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید من به شما نمیگویم که وانیا توان پباده سازی وبسایت خارق العاده را ندارد . بلکه می گویم : شرکت پباده سازی وب وبسایت وانیا ، آن چیزی را که نیاز دارید به چهره زیاد عالی و کاربر پسند برایتان طراحی و رویه اندازی می نماییم . آن چیزی را برایتان فراهم می کنیم که بیشتر برای کاربرانتان موثر باشد، احتمال دارد شما بخواهید از بیش از ۱۰ اسلایدر استفاده نمائید ، ما به شما می گوییم خوبتر می باشد اینکار انجام نشود و کاری می کنیم تا در همان دو یا سه اسلایدر "حق مطلب ادا شود" ، احتمالا شما بخواهید از کدهای غیر استاندارد را برای زرق و برق دار کردن تارنما خویش استعمال کنید؛ به شما می گوییم طراحان وانیا به وسیله دانش گرافیک و داشتن استعداد ذاتی پباده سازی و سلیقه برایتان این فعالیت را انجام می دهند . توصیه می کنیم با مشاوران وانیا تماس بگیرید تا به چهره کاملاً صادقانه به شما مشورت کردن دهند .

/پایان/

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

پنج دلیل برای استفاده از صفحات موبایلی پرشتاب (amp)

۵ آذر ۱۳۹۸
۱۲:۰۰:۳۲
عباسی
نظرات (0)

شاید در نظر دارید که سرویس صفحه های موبایلی پرشتاب را در صفحه ها پباده سازی تارنما خویش به کارگیری کنید؟ اندیشه در این رابطه کافی میباشد و درحال حاضر بازه مبادرت است! البته، زمینه حیاتی نحوه‌ی پیاده‌سازی خدمت صفحه ها موبایلی پرشتاب است و در این مقاله قصد داریم تا به این مقاله بپردازیم .
در شرای شما با خدمت صفحه ها موبایلی پرشتاب آشنا نیستید، این  بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد سرویس یک فن آوری منبع گشوده (open-source) هست که صفحه ها طراحی تارنما شما را کار کشته می‌سازد تا برای کاربران تلفن‌های یار سریعا بار گذاری شود . این موضوع با یاری کتابخانه JavaScript و برخی نشانه‌گذاری‌های اضافی در HTML رخداد میفتد .
در اینجا 5 عامل برای ضرورت استعمال ازفن‌آوری صفحه های موبایلی پرشتاب برای وب‌سایت شما ارائه‌شده است:
ضرورت
به کارگیری از خدمت صفحه ها موبایلی پرشتاب برای یک SEO موبایلی خوب در اکنون حاضر در صورتی‌که مایلید که وبسایت شما از رتبه‌بندی خیر و خوبی در نتایج جستجوها برخوردار شود، نیاز است که سایتتان با تلفن همراه سازگار (mobile-friendly) باشد . این دلیلی می‌باشد که شما از صفحات موبایلی پرشتاب به کار گیری میکنید . این قضیه را در قدم آخر پباده سازی سازگار با گوشی تلفن یار اعمال کنید . با استعمال از سرویس صفحات موبایلی پرشتاب صفحه ها و مطالب بلاگ شما در تلفن‌های همراه سریع‌تر بارگذاری میگردد . این موضوع نه‌تنها یک تجربه خوب برای یوزرها شما به‌حساب می‌آید بلکه برهان خوبی برای گوگل مهیا مینماید که در نتایج نمایش داده‌شده در تلفن همپا بوسیله موتورهای جستجو جایگاه بهتری به طراحی وبسایت شما اختصاص دهد .
البته در ارتباط با صفحه ها موبایلی پرشتاب مسئله تنها به رتبه‌بندی ارگانیک ختم نمی‌شود بلکه ممکن است با استعمال از این خدمت سایت شما در بالای نتایج موتورهای جستجو پدیدار شود . چگونه؟ به‌وسیله carousel گوگل که تنها صفحاتی که از خدمت صفحات موبایلی پرشتاب منفعت میبرند را به نمایش درمی‌آورد . اگر همین‌الان تلفن همراه خویش را برداشته و یک کلمه و واژه حیاتی مربوط به یک رخداد نو را در گوگل جستجو کنید، مشاهده خواهید کرد که نتایج مشتمل بر صفحه های موبایلی سرعت بالا در بالای برگه جستجو به سناریو گذاشته می گردند . سایت شما نیز می تواند در این منزلت قرار گیرد به این شرط که از صفحه ها موبایلی پرسرعت استفاده بگیرید .

پنج
برهان برای به کارگیری از صفحه ها موبایلی پرشتاب (amp) | وب سایت سازان خدمت
صفحه های موبایلی پرشتاب مضاعف سریع است، قادر است ضریب رجوع (Bounce Rate) شمارا کاهش دهد ضریب بازگشت یا درصد خروج به مضمون‌ تعداد کسانی هست که پس از ورود به وبسایت شما سوای مشاهده هیچ ورقه دیگری از آن خارج میشوند . ضریب Bounce Rate به میزان حضور آنان در کاغذ شما بستگی نداشته و معیاری برای سنجش جذابیت طراحی اینترنت تارنما شما از روئت کرد بازدیدکنندگان هست .
آیا از ضریب رجوع بالا متنفرید؟ وقتی بازدیدکنندگان از سایت شما بازدید می‌کنند و پس از چندین ثانیه وب سایت شمارا ترک می کنند و به سایتی دیگر می‌روند، مطمئنا جایی از عمل شما ایرادی حیاتی دارااست و شما دلایل قابل قبولی برای ماندن بازدیدکننده را در تارنما خویش مهیا نکرده‌اید . یک عدد از مهمترین عوارض ضریب رجوع و برگشت بالا در سایت‌ها بارگذاری نماید وبسایت می‌باشد . اینجاست که خدمت صفحه ها موبایلی پرشتاب ارزشمندتر به نظر می آیند . این سرویس صفحه های شما‌را در یک‌چشم بر هم زدن بار گذاری کرده و مخاطب شما یک عدد از دلایل ترک زودهنگام وبسایت شما‌را از دست می‌دهد .


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

آموزش ساخت فهرست در وردپرس

۴ آذر ۱۳۹۸
۰۱:۰۰:۲۵
عباسی
نظرات (0)

یادگرفتن ساخت فهرست در وردپرس یک عدد از سوالهای مرسوم کاربران ما در حوزه یادگرفتن وردپرس می باشد . زیرا آن ها بر این باورند که برای بیش تر کردن یک مورد در منو بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد  می بایست برگه ساخت کنند . در صورتیکه با انجام این فعالیت نمی توانید پست های ذی‌ربط را در آنجا سناریو دهید . در این مطلب با روش اضافه کردن موضوعات و یا این که تولید فهرست فارغ از نیاز به ایجاد صفحه های و تالیف کد HTML آشنا خواهیم شد .

برای مثال شما می خواهید یک تارنما در رابطه راهنمای هجرت به شهرهای مختلف ایجاد نمایید . ممکن می‌باشد بخواهید نام شهر را در منوی کلیدی خویش اضافه کنید که هنگامی یوزرها بر روی آن کلیک می کنند، مقاله‌ها مرتبط نمایش داده شود .

در این میان برهه زمانی پدید آمدن گونه ها هست . خوب تر است بدانبد وردپرس از یک سیستم قوی ساخته گردیده می‌باشد که به شما اجازه تر و تمیز کردن محتویات را در طبقه بندی های گوناگون می دهد .

به طور پیش فرض، شما دو طبقه بندی مهیا برای به کار گیری آن ها در پست های پباده سازی سایت خود دارید . به این طبقه بندی ها در سیستم رئیس محتوا وردپرس، مدل ها و برچسب ها می گویند .

جور ها سلسله مراتبی میباشند و برای طیف گسترده ای از موضوعات موضوع استفاده قرار می گیرند . اما برچسب ها بدین صورت نیستند و از آن‌ها می توان برای آراسته کردن مقالات در موضوعات بسیار مختص به کارگیری کرد .

شما می توانید در هنگام نوشتن پست های وب سایت خویش جور ها را بیش تر یا گزینش فرمایید . باکس طبقه بندی مت در ستون سمت راست برگه سناریو دستکاری پست ظواهر می شود .

 


گراواتار چه میباشد و چرا بایستی از آن استعمال کنید؟ پباده سازی
سایت


هنگامی که چند پست را پایین دسته های گوناگون ایجاد کردید، حالا می توانید این گونه ها را در منوی اصلی پباده سازی سایت خویش طولانی تر کنید .

برای انجام این کار در قسمت Appearance آیتم منوها را انتخاب نمائید . آنگاه بر روی زبانه گونه ها کلیک نمایید تا آن را بسط دهید .

طراحی
وب سایت اسپیناس


سپس، جور هایی را که می خواهید به منو طولانی تر کنید، گزینش نموده و بر روی دکمه اضافه کردن به منو کلیک کنید . در واقع دسته های گزینش شده شما درحال حاضر به عنوان مورد های منو در ستون سمت راست ظواهر می شوند . اکنون می توانید هر یک از آن ها را با منش کشیدن و انداختن در زیر، بالا و یا تحت منوهای کلیدی وبسایت بیشتر نمایید .

طراحی
سایت


زمانی که از دکوراسیون منو راضی هستید، دکمه ذخیره فهرست را برای اعمال تغییرات خویش کلیک فرمائید .

منو
با موضوعات به جای صفحات از آنجایی که گونه بندی سلسله مراتبی است، به همین مراد می توانند دارنده والد و فرزندانی باشند .

تولید
زیر منوها در وردپرس شایان ذکر می‌باشد بخش اعظم تم های وردپرس از منوهای تعدادی سطحی استعمال می نمایند . اگراز طبقه بندی های فرزند به کارگیری می کنید، به راحتی می توانید آنان را به رده های والد بیش تر و به سمت راست حرکت دهید .

 


کاملترین راهنمای طراحی وبسایت (همراه با جزئیات) طراحس
سایت


این راهی میباشد که می توانید منوهای کشویی خوب ساخت کنید . این منش تمام موضوعات حساس شما را پوشش داده و به یوزرها یاری می کند تا به سرعت اطلاعات زمینه نیاز خود را پیدا کنند .

که این مطلب در افزودن موضوعات به منوها به شما کمک کرده باشد .

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

تغییر در استایل طراحی سایت

۳ آذر ۱۳۹۸
۱۲:۰۰:۴۳
عباسی
نظرات (0)

سه
تغییر در استایل طراحی وب سایت که  بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد  می توانید ظاهر آن را تغییر‌و تحول دهید
اگر می خواهید در پباده سازی سایت خود، تغییرات بزرگی ایجاد نمائید باید یک طراح استخدام کنید .

ولی
در صورتیکه اختلال شما با طراحی جزئی حل شود چه؟
تغییر و تحول در استایل طراحی وبسایت ، تغییر و تحول پس زمینه، رنگ و فونت متن سرصفحه ها و محتویات و یکپارچه سازی پیوند ها را صرفا با انجام چند تراز می توانید انجام دهید .

مرحله
اول: چند کلمه در زمینه css Css مخفف “Cascading Style Sheets” این امکان را می دهد تا شما در پباده سازی وب سایت خود، یک عنصر را در style sheet تغییر‌و تحول داد که در ظاهر تارنما تاثیر می گذارد .

هر وب سایت دارنده دست کم یک صفحه style sheet میباشد . بعضا از سایت ها ممکن هست تعداد بیشتری استایل شیت هم داشته باشند . استایل شیت کلیدی در وردپرس با style .css نام گذاری گردیده هست . که کد موادتشکیل دهنده پباده سازی وب تارنما در آن قرار گرفته گردیده می‌باشد .

هرگونه تغییر و تحول در استایل طراحی وبسایت در این برگه ظواهر وب سایت شما را تغییر تحول می دهد .

برای
شروع
محل
کاغذ css را تعیین کنید: ورود
به داشبورد کلیک
کردن بر روی نمایش کلیک
روی ویرایشگر قرار دادن فولدر css در تحت سمت راست .
کلیک
بر روی css پباده سازی
سایت
هر بار که بخواهید تغییری در استایل شیت خویش داشته باشید باید این مراحل را انجام دهید .

گذشته
از این که استارت کنید
به
نکته پایین در موضوع css اعتنا کنید:
تغییراتی که ایجاد می کنید برای همیشه بر روی وب سایت شما اعمال می شود و حتی یک سمیکالن قلیل یا فراوان گذاشتن می تواند باعث از در میان رفتن کل وبسایت شما شود . مدام از آن بک آپ بگیرید و آن را نسخه برداری فرمائید و در یک فایل ورد ذخیره نمائید . که در شرای مبتلا نادرست شدید با نسخه برداری کردن دوباره آن و انتقال آن به وب سایت خود از پیدایش اشتباهات دیگر خودداری کنید .


ساخت ساختار صفحه های طراحی تارنما با HTML بادی
در صورتی‌که برای نمونه در طراحی سایت شما نیاز به یک پس قضیه آبی‌رنگ برای وب سایت خویش دارید البته آن گاه از مدتی می خواهید آن را قرمز‌رنگ فرمایید . و یا این که چه بسا یک تصویر قضیه بلندمرتبه برای آن پیدا کرده اید، کد بادی را در استایل شیت قرار دهید .

طراحی
سایت
برای به کار گیری از یک رنگ پس زمینه یک پارچه سا سولید، کد آن یک عدد برای رنگی که شما می خواهید خواهد بود، برای دیدن فهرست کدها از w3schools دیدن نمایید .

کد موضوع لحاظ خود را انتخاب کنید و با یک نشانه # آن را در وبسایت خود قرار دهید .

برای مثال یک رنگ پس قضیه سفید #fffff; خواهید بود . در حالی که مشکی #00000 است .

برای به کارگیری از یک تصویر به تیتر پس زمینه باید فایل تصویر را به قسمت کنترل پنل خویش در فایل تصاویر تم آپلود نمایید .

(themes/NAMEOFTHEME/IMAGE)

آنگاه نام فولدر را در استایل شیت تغییر دهید تا اسم تصویر شما همخوانی داشته باشد .

برای
مثال
background: url(images/NAMEOFYOURIMAGE .PNGORJPG) repeat (or no-repeat) .

به کارگیری ازریپیت می تواند سبب ساز تکرار شدن عکس در وب سایت شود در حالی که جدید ریپیت صرفا یک بار عکس را در وب سایت سناریو می دهد .

سربرگ
در پباده سازی تارنما شرکتی برای تغییر‌و تحول اندازه، رنگ یا نوشته سربرگ های خود، بایستی هدینگ را در استایل شیت خود قرار دهید .


محتوا تارنما و چطور برای سایت خود تولیدمحتوا کنیم برای تغییر و تحول فونت، نام فونت موضوع لحاظ خود را پیشین از سایر فونت ها ذکر فرمایید . به این ترتیب، در صورتی‌که مرورگر کاربری از فونت متن قضیه لحاظ شما پشتیبانی نمی کند، از فونت بعدی به کار گیری می کند . و اگر مرورگر فونت دوم را پشتیبانی نمی کند، فونت دیگری را استعمال می‌نماید .

طراحی
سایت
برای تغییر و تحول رنگ، تگ # را قرار دهید و بعد کد عددی را که می خواهید بیش تر فرمائید .

 

برای تغییر اندازه، میزان خودکار را گزینش کرده و عدد آن را تغییر دهید . میزان اندازه ها می‌ تواند % یا پیکسل باشد و هر چقدر عدد تعالی تر باشد فونت نیز تبارک خیس می شود .

هایپر
لینک در صورتی‌که می خواهید به نصیب های دیگر سایت خود و یا این که وب سایت های دیگر در نوشته خود اشاره کنید، می توانید این عمل را با لینک و پیوند دادن متن انجام دهید .

پباده سازی
سایت
در این مثال شما a وa:visited را مشاهده می فرمایید که ظواهر لینک و پیوند ها را تغییر‌و تحول می دهد و همینطور یک a:hover که تغییر ظاهر لینک ها را وقتی که کاربر ماوس را روی آن حرکت می دهد اعمال می نماید .

برای تغییر‌و تحول رنگ از # استفاده فرمائید .

شما همینطور می توانید لینک و پیوند ها را با یک خط در زیرآن قرار دهید که در این فیس می بایست از text-decoration: underline (همانطور که در مثال مشاهده می نمایید) به کار گیری فرمائید .

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

نکات مهم قبل از استارت طراحی سایت

۲ آذر ۱۳۹۸
۰۴:۴۰:۵۲
عباسی
نظرات (0)

نکات
اصلی قبلی از استارت پباده سازی سایت امروز در پباده سازی تارنما اسپیناس اینترنت می خوا هیم در موضوع نکاتی می خوا هیم حرف کنیم که پیشین از استارت به طراحی تارنما بایستی بدانید .

پیشین از این‌که طراحی وب سایت انجام دهید می بایست به مواردی که مورد نیاز شما میباشد تفکر نمایید . این امر منجر می شود تا شما به راحتی برای وب سایت خود برنامه ریزی کنید و بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد با اطمینان خاطر قدم در رویه درست برای پباده سازی وب سایت بگذارید . ما در اسپیناس اینترنت به شما یاری می کنیم تا بهترین رویکرد را برای پباده سازی وب سایت خویش پیدا فرمائید . علاوه بر این در وب وب سایت تمامی مورد ها براساس نیازها و خواسته های شما پباده سازی گردد .

طراحی
سایت
برای
چه کاری می خواهید پباده سازی وبسایت انجام دهید؟ به
این سوال فکر کنید! “هدف شما از پباده سازی وب وبسایت چیست؟”
در مقدمه مدل بیزنس شما گزینش کننده خواهد بود که شما چه نوع طراحی سایتی داشته باشید . مثلا یک کمپانی بازرگانی دارید . بایستی یک پباده سازی تارنما اطلاع رسانی و شرکتی داشته باشید یا این که این‌که یک فروشگاه اسباب خانگی دارید و عشق و علاقه مند هستید که مشتریان شما به چهره آنلاین خرید نمایند در این طراحی وبسایت انگیزه شما دکان اینرنتی خواهد بود که مشتریان شما در وب سایت مال مسئله نظر را گزینش کنند و به درگاه بانکی متصل شوند و خرید خویش را انجام دهند .


ویرایشگر پست وردپرس در اولین گام انگیزه خود را مشخص کنید به صدق انتظارات شما از اینترنت سایت هم معلوم خواهد شد .

 

مخاطبان
اینترنت تارنما شما چه افرادی خواهند بود؟ دومین قدم برای وب وب سایت شما این است که آشنایی کامل از مخاطبان خود داشته باشید . وقتی که شما مخاطبان را بشناسید به راحتی می توانید برای گروه های سنی آنها برنامه ریزی نمایید . به طوری که تبلیغات شما نیز هدفمند خواهد شد . به عبارتی دیگر بازار انگیزه را شناسایی و مشتریان خویش را انگیزه می گیرید .

نشان
تجاری دارید؟ یکی دیگر از فاکتور های مهم که باید به خاطر داشته باشید . نشان تجاری یا به عبارتی لوگوی شما است . داشتن اسم تجاری به شما خیلی کمک می کند تا بتوانید در ذهن مخاطبان تاثیر مثبتی داشته باشید . علاوه بر این با نام تجاری خویش می توانید تبلیغات فرمایید . اگر در طراحی تارنما ، شما اسم تجاری یا این که لوگویی ندارید می توانید به یک طراح کارآزموده توصیه دهید تا یک نشان تجاری برای وب وب سایت شما پباده سازی نماید .

وقتی که اسم تجاری شما به یک برند تبدیل شود یوزرها به وب سایت شما اطمینان بیشتری خواهند کرد . در واقع به راحتی می توانیم بگوییم که کاربران به یک برند آسوده خیس اعتماد می نمایند .


CRM چه می باشد ؟ چقدر
می خواهید بودجه کنید؟ طراحی تارنما خود را به یک شرکت رشته ای بسپارید . ممکن است بتوان گفت هزینه ای که برای اینترنت وبسایت خود می فرمایید می تواند در پیروزی شما نقشی داشته باشد . البته این بودجه بایستی معقول باشد و اشخاص سود جو بسیاری هستند که شما را گمراه می نمایند . پس اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید .

چه
مطالبی را در وب وبسایت قرار دهید؟ یک عدد از قدم های پیروزی در اینترنت سایت شما این می‌باشد که محتوای اثر گذار و خوب در اینترنت وبسایت قرار دهید . این مطالب را باید به قدر مفید باشد که مخاطب را جذب نماید . در واقع وقتی که مخاطب دنبال متن خاصی است در موتور های جستجوگر سرچ می کند و مقاله اینترنت تارنما شما یکی از پیشنهادها موتور جستجوگر خواهد بود . پس محتوا را حاذق ساخت فرمایید تا مخاطبان زمان طولانی در اینترنت وبسایت شما باشد . اگر مطالب شما کاربران را جذب نماید یک عدد از گزینش های آنان در آینده خواهید بود .

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

ترافیک ارگانیک چیست؟

۲۵ آبان ۱۳۹۸
۱۲:۴۳:۴۵
عباسی
نظرات (0)

اصطلاح “ترافیک ارگانیک” برای بازدیدکنندگانی که در فیض اینترنت وب سایت شما با نتایج کاوش حقیقی در وب سایت شما فرود می آیند، استعمال می شود . ترافیک ارگانیک برعکس ترافیک مبلغی میباشد که بازدیدهای حاصل از تبلیغات پولی را توصیف می کند . بازدیدکنندگانی که به تیتر ارگانیک در حیث گرفته می شوند اینترنت وب سایت شما را پس از به کارگیری از موتور جستجو مانند گوگل یا بینگ پیدا می نمایند ، به این ترتیب توسط هیچ وب وب سایت دیگری به آنان مراجعه نمی نمایند .
آسانترین شیوه برای افزایش ترافیک ارگانیک اینترنت سایت شما، تکثیر منظم مطالب مرتبط و با کیفیت در وبلاگ شماست . این تنها یکی از استراتژی های موضوع استعمال برای بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد دستیابی به بازدید کنندگان جدید هست . استراتژی که مستقیماً بر بهبود ترافیک ارگانیک متمرکز هست ، سئو یا این که بهینه سازی موتور کاوش نامیده می شود .
ترافیک ارگانیک از نتایج ظاهری وبسایت در فیض جستجویی حاصل می شود که کاربران در موتورهای کاوش نظیر Google ، Yahoo یا Bing انجام می دهند . ترافیک ارگانیک ترافیک رایگان میباشد و این چیزی هست که باعث می شود گونه ترافیکی که صاحبان اینترنت سایت بیشترین عشق و علاقه را برای دستیابی به آن دارا‌هستند .

طراحی
سایت-راهکارهای افزایش ترافیک ارگانیک مشاهده
ترافیک ارگانیک در Google Analytics اولی قدم برای تجزیه و نظارت ترافیک ارگانیک، در Google Analytics که بایستی انجام دهید دسترسی به گزارش گروه بندی کانال است که با کلیک روی Acquisition / All Traffic / کانال پیدا می فرمائید . به این ترتیب ، می توانید ترافیک اینترنت وب سایت های گوناگون را از شیوه منابع مشاهده نمائید . با دسترسی به جستجوی ارگانیک ، می توانید شاخص های مربوط به ترافیک طبیعی را با جزئیات، قضیه تجزیه و ارزیابی قرار دهید .
این گزارش یکی از مهم ترین محاسبه نتایج استراتژی با صرفه سازی سئو است . شما می توانید معیارهای پیشرفته تری ، مثل صفحه ها فرود و عبارات کلیدی بیشتری را که به وبسایت جلب کرده اید و بخش اعظمی از شاخص های مرتبط دیگر را تحلیل فرمایید .
Analytics برنامه ای هست که به طور مجانی به وسیله Google ارائه می شود و بر تمامی فعالیت ها در یک کاغذ وب ، یک ابزار تجزیه و آنالیز اینترنت تارنما چک می نماید . معمولاً اکثر صاحبان وبسایت از این ابزار برای مشاهده ترافیک سایت، میانگین بازه صرف شده به وسیله بازدید کنندگان سایت، تعداد صفحه ها بازدید شده، منابع ترافیکی (مستقیم، ارگانیک، ارجاعی، ترافیک پرداخت شده) به کارگیری می کنند، به علاوه کلمه ها با اهمیت ایجاد گردیده ترافیک ارگانیک تعبیر و تفسیر اطلاعات نمایش داده گردیده در حساب، کیفیت ترافیک و منابعی را که ایجاد می نماید ، به ما نشان می دهد . GA برای نظارت بر هرگونه فعالیت در اینترنت وب سایت اضطراری هست . این که آیا ما در مسئله ترافیک ارگانیک یا ترافیک مبلغی (ترافیک تبلیغاتی) سخن می کنیم، می بضاعت و توان عملکرد کلمه ها هدفمند را نظارت کرد .
در صورتیکه search console را با حساب Analytics متصل می کنید ، می توانید تمام داده ها مربوط به آن را در Analytics که تبدیل گردیده است، مشاهده نمائید . اکنون می دانید که کدام عبارات دارای اهمیت بهتر تبدیل می شوند و برای ارتقاء ترافیک ارگانیک ناشی از آنان و فروش بیشتر روی آنها تمرکز می نمایید .

 


اشتراک گذاری:
موضوعات مرتبط:
بازدید:

[ ۱ ][ ۲ ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرجع مقالت تخصصی طراحی سایت است.